A mindennapok egyensúlya

Dr. Tandari-Kovács Mariann

6722 Szeged, Jósika u. 7.
"A hely" Életvezetési Tanácsadó Műhely
+36 30/4958906
kovacsmariann@hotmail.hu

Mesékkel a segítőkért - a segítés motivációja

2018.10.30 16:30

Kép: Nico Frey on Unsplash

"A kelme élénk, soha nem látott színekben ragyogott, és könnyű volt, mint a pehely, noha úgy melegített, mint a legnehezebb selyem."

A segítők számára kidolgozott foglalkozássorozat első alkalma során rátekintünk saját segítői identitásunkra. Miért vagyok segítő? Miért választottam a segítő hivatást? Miért erre éreztem hívást? Mit tanultam a családomban a segítésről? Milyen üzenetek játszhattak szerepet abban, hogy más emberek segítését vállaltam fel? Vannak-e veszélyeztető tényezők a történetemben? Előfordul-e hogy túlhajszolom a segítést? Képes vagyok-e nem segítőként működni? Mi marad, amikor nem segítőként határozom meg önmagam? Egy szívbemarkolóan szép japán népmese segítségével kapunk tükröt önmagunkhoz, mint segítőkhöz. Mit mutat vajon Neked ez a tükör? Milyen segítő vagy? Milyen árat fizetsz azért, hogy segítesz?